duminică, 26 iulie 2009

Ipocrizia la rang de mare calitate

www.epitesti.ro -un site pentru care am lucrat o vreme .Faceam un podcast.Am renuntat nu din lipsa de interes ci mai degraba din cauza unui personaj care, in micimea lui, crede ca oamenii se impart in smecheri si fraieri.Personajul cu pricina desi a crescut si teoretic este matur inca mai crede ca poti fraieri pe cineva.Poate ca poti dar cu siguranta o singura data .Daca nu ertardat omul intelege foarte repede cu cine are de-a face si nu mai "pune botul" Dar nu despre acest personaj jalnic vroiam sa vorbesc si despre un editorial si autorul lui.Intitulat din lipsa de imaginatie Criza presei,criza democratiei sau cam asa ceva autorul editorialului blamaeza de-a valma agentii de publicitate,redactori si directori de publicatii/radiouri/televiziuni.Nu stiu cat de multe cunoaste din interiorul acestora dar arunca cu noroi fara niciun discernamant,generalizand asa cum se obisnuieste peste tot in ultima vreme.Toti medicii sunt prosti si corupti,toti jurnalistii se vand pe cativa banuti,toti profesorii sunt redusi mintal si asa mai departe.Treaba extrem de periculoasa si neadevarata.Dar bomboana pe coliva editorialului e alta.Autorul lui este unul dintre cei mai necredibili redactori care nu stie nici macar ca exista o arta in face conversatie si exista un merit in a relata faptele asa cum sunt.Autorul editorialului este a doua rotita a unui angrenaj care este cunoscut in mediile locale ca initiator de santaje .Cu toate acestea nu se sfieste sa arunce cu rahat in munca tuturor.Si am crezut o vreme ca "tovarasul" editorialist sau mazgalitor de litere ar fi inteligent si cu respect de sine.Ma apasa imaginea in care noi romanii ne uram atat de mult noi pe noi insine si unii pe altii incat muncim cu sarg, de atata amar de vreme, la roaderea crengii subiate de milioanele de rozatoare pe care abia daca mai reusim sa stam in echilibru instabil.

2 comentarii:

  1. Tocmai am citit acel editorial blamat de tine aici. In primul rand n-am observat acea generalizare despre care vorbesti. Omul zice "au existat directori de presa care ..." au facut si au dres.
    Cat despre medici ... n-am vazut nicio referire la ei.
    Iar acuzatia ta cum ca respectivul autor ar fi rotita numarul doi intr-un angrenaj initiator de sondaje e destul de grava. Mi-ar place s-o dezvolti cumva, dar argumentat nu dupa ureche.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai spuneam ca si autorul acelui editorial cade in capcana generalizarilor.Se generalizeaza oricum si oricat si mai ales despre oricine.Sigur, fiecare intelege ce pofteste pentru ca d-aia suntem indivizi si avem propriile idei.Nu am in intentie culpabilizarea cuiva insa parca am o usoara lehamite fata de obiceiul de a nu-ti vedea barna din ochi.Si atat.In rest...fiecare cu opinia lui.

    RăspundețiȘtergere