vineri, 4 decembrie 2009

Ce bine ca am aflat ca Geoana se vede cu Vantu

In sfarsit mi s-a luat o piatra de pe inima.Am aflat cum ca Geoana s-a intalnit cu SOV.Ce bucurie.Gata, calvarul s-a terminat pentru toti romanii.Ati vazut cum incepand chiar de azi dimineata spitalele sunt dotate cu aparatura de ultima generatie si cum ne putem duce la medic fara sa ne temem ca nu ne baga in seama daca nu avem suficienta spaga de dat?Ati vazut ca nu mai e nevoie sa ne cumparam noi medicamanentele sau fasele sau orice altceva?Ati vazut ce amabili au devenit functionarii publici?Nici politistii nu mai iau spaga .Iar economia deja a inregistrat un salt major.Si taranii pot atat de usor sa acceseze fonduri europene.Nea Vasile, s-a dus si si-a depus proiectul iar functionarii aia care pana  sa aflam ca Geoana se vede cu Vantu erau gata sa-l ia la bataie daca indraznea sa le bata la usa, l-au primit cu zambetul pe buze ,i-au scuturat scaunul si l-au intrebat daca doreste o cafea pana se uita ei pe proiect.Ce fericit a plecat nea Vasile si increzator domnule.Si scoala, institutia aia in care va duceati pana mai ieri copiii de acasa doar ca sa scapati de ei, ce centru de instruire a ajuns.O sa spargem lumea cu absolventii nostri.Ce bine ca am aflat ca Geoana s-a vazut cu Vantu.Au scazut impozitele iar marile companii te roaga sa te angajeze.Nu pe 700 de roni ca pana acum .Nuuuu .De la 1500 de euro in sus.Ati vazut cum a scazut somajul?Uite asa ,cat ai zice Geoana se vede cu Vantu.Si serviciile secrete care pana mai ieri, desi platite din banii nostri se tineu la comanda lui Basescu dupa contracandidati ca sa aiba ceva dovezi cu care sa indoape mintea si gura romanilor avizi dupa rahaturi sau rahati ,gata , acum lucreaza pentru siguranta nationala.Bine ca am aflat ca Geoana se vede cu Vantu ca uite am reusit in sfarsit sa fim vazuti cu ochi buni in toate cancelariile lumii.Daca nu se risca Basescu nu aflam.Ca a riscat.Sunt unii care isi pun si aceasta intrebare.de ce nu poti intr-o tara care zice-se ca e democrata sa te plimb pe strada,sa te vezi cu cine vrei fara sa puna Base turma de securisti dupa tine?!Si sa-I mai si platesti pentru asta.Ce bine ca am aflat ca Geoana s-a vazut cu Vantu.Acum curge lapte si miere prin mintile multor romani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu