marți, 18 mai 2010

Sa taiem din salarii?

La cei cu mintea ingusta, ca sa nu spun cuvinte prea dure, diversiunea lui Basescu a prins.Am auzit si vazut multe comentarii ale unora care ii blamau pe bugetari .Sa fie dati afara, sa li se ia tot salariul si alte astfel de ineptii.La o gandire superficiala ai putea sa le dai dreptate, mai ales ca fiecare dintre noi ne-am izbit intr_un fel sau altul de nesimtirea , proasta pregatire, obraznicia, salariatului bugetar, insa vina nu-I apartine lui in exclusivitate.Daca are vreo vina si sigur are, aceasta e lipsa respectului de sine, pentru ca numai un om fara respect de sine ar lancezi intr-un scaun si ar trece fara probleme peste propria ignoranta in ceea ce priveste locul de munca pe care il ocupa.Insa si aici le-as gasi circumstante atenuante. Pai care sunt bugetarii cei mai nesimtiti si cei mai incapabili?Evident cei care au spatele asigurat si carora nu le poti face nimic pentru ca sunt  fice, fii, nepoti, matusi,neveste ,amante sau mai stiu eu ce altceva ale mai marilor zilei.Personal m-am dus la directorul adiministratii financiare si i-am spus ca femeiustile alea din spatele ghiseelor se poarta execrabil cu cei care vin sa dea biruri la stat si evident si lor salarii.Raspunsul directorului a fost pe cat de sincer pe atat de impotent.”Va cred si stiu ca e asa dar nu am ce sa le fac”.I-am sugerat sa le penalizeze si dupa trei penalizari sa fie data afara .A zambit acru si mi-a raspuns:”Pai pot eu sa fac acest lucru?Nu pot, pentru ca sunt sustinute de … si mi-a insirat o serie de nume sonore de politicieni.Am vazut insa si functionari remarcabili.Sigur insa acestia nu erau sustinuti de nimeni si prin urmare trebuie sa-si faca treaba.Asadar nu angajatul bugetar poarta toata vina acestui obositor si greoi aparat ci mai degraba fiecare politician care si-a impus neamurile si prietenii pe niste scaune care nu le apartinea.Si totusi ma intreb de ce are Serviciul Permise auto contract cu o firma de curierat rapid ca sa te anunte cand sunt gata permisele auto?De ce nu iti spun ei direct cand trebuie sa vii si sa  nu mai cheltuiasca bani publici pentru nimic?Credeti ca astfel de contracte grase sunt facute de cel care va face poza pentru permis?Asadar, 25% din salariul fiecarui bugetar nu reprezinta mai putin decat s-ar putea economisi din contractele inutile, umflate si pana la urma ilegale facute de sefii acestor institutii, de ministri si de alte panarame politice?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu