luni, 13 februarie 2012

Suma tuturor defectelor

Ma uit in jurul meu si vad o gramada de oameni tavalindu-se de lene .Nu ii impresioneaza nici drumurile pe care nu mai poti sa mergi nici pe jos .Bine ca sunt deszapazite drumurile catre carciumi.Ce sila mi-e de astia pe care ii tinem in functii ca sa-si bata joc de toata lumea .Ninge de mai bine de 20 de ore neintrerupt si n-am vazut niciun un utilaj de deszapazire .Vad insa "lenesii" cu lopeti, cu maturi, cu ce au pe acasa, luptandu-se cu niste nameti care nu se mai sfarsesc.As vrea sa-l vad pe ochelaristul obraznic pe care l-a plantat Basescu la Cotroceni , macar mergand prin zapada asta .N-au nicio jena .Obraznicaturi mai mari decat hahalerele astea jegoase care si-au proptit fundurile puturoase pe toate fotoliile ministeriale , nu am vazut pana acum.Daca vrea cineva sa stie care e culmea obrazniciei si a nesimtitii , culmea hotiei, culmea minciunii, culmile tuturor relelor , poate sa se uite care cei care ne guverneaza.Nu as fi crezut ca toate defectele se pot strange in acelasi loc .Se spune ca nu exista alb fara negru , bine fara rau , frumos fara urat.Ei bine, exista .Eu nu am gasit nicio calitate la cei pe care niste romani s-au gandit sa ii aleaga pe post de conducatori .

2 comentarii:

  1. O parte dintre ei sunt buni familisti. Au grija de averea familiei mai bine ca tine, ca mine sau ca el. :))
    In afara de asta, au un simt al afacerilor deosebit de accentuat. Au reusit sa faca averi foarte mari intr-un timp atat de scurt!?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As fi tare curioasa ce ar fi fost astia in stare sa faca daca nu aveau in brate banii publici.Nu, nu in stare de nimic doar de furturi .Afaceristi?Sa fim seriosi.Nu sunt decat niste hoti ordinari

      Ștergere