joi, 9 august 2012

Fiecare are ce merita

Eu nu mai inteleg nimic din rasa asta numita om.Posteaza unul, care probabil ca era frustrat din cauza fetelor cu care avusese de-a face, cateva prostioare pe facebook in care isi exprima dezacordul cu privire la (generalizare evident) femeile din Romania .Si spune saracu de el acolo ca femeile din Romania  nu sunt nici frumoase si mai sunt si tari in clanta , puse pe harta , rautacioase etc.Trecem peste damblaua multora de a generaliza tinand cont doar de maruntele lor experiente pentru alceva e mai interesant .O puzderie de femei sar sa-i dea dreptate dar mai toate au niste expresii cel putin ciudate-gen "sunt curioasa cand voi ajunge in tara (asta ca se le fie tuturor clar ca ea nu mai e in tara ci s-a capatuit , dupa cum tot ea afirma , cu un strain) de cate ori o sa-mi vina sa vomit uitandu-ma la fetele de acolo.Am stat intr-un cot, m-am uitat si mi-am zis in sinea mea: fetelor cred ca va recunoasteti in descrirea baiatului asta altfel nu vad  de ce sa aveti astfel de reactii prosteti .Oamenii sunt atat de diferiti incat o generalizare e doar un exemplu clar de superificialitate.Un lucru e cert.Baiatul ala atragea si pe facebook exact personaje cu care mai avusese de-a face.Pana la urma m-am gandit ca poate atat merita el .S-a facut dreptate .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu