duminică, 10 februarie 2013

M.A.E ce faci?

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4787786/Nabbed-stabbed-and-beaten-wild-horses-to-go-in-our-beef.html

Eu una m-am saturat sa fim pusi la gramada toti .Gata, ajunge.Am fost ciuca mafiotilor ordinari din Italia, nebunilor din Franta , acum trebuie sa fim toti terfeliti de betivanii din UK .
Poftim, putem si noi sa -i catalogam pe toti la gramada.Uitati-va la comentariile britanicilor.Cat mai e pana o sa auzim ca au fost linsati romani pe strazile oraselor din Marea Britanie?Pana la urma ce frel de UE e asta?Asta-i uniune sau doar un sac de bani din toate tarile membre pus la dispozitia unora sa roada din el?Mi-e scarba efectiv de toate aceste manipulari ordinare indreptate impotriva noastra.Dupa ce tot in urma unor aranjamente internationale am fost supusi experimentului comunist , acum ne trezim linsati de toti dementii din Europa .

8 comentarii:

  1. Sunt si nu sunt de acord cu tine. Nu are rost sa incepem o discutie pe tema asta, pt ca amandoi vom avea dreptate. Doar atat iti spun, nu te ,mai simti vinovata pt greselile altora. Lasa sa spuna ce vor despre noi, atata vreme cat tu nu te simti, treab lor. NU ARE ROST SA TE ENRVEZI PT POPORUL ROMAN. Nu merita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu apar nimic.Mi se pare nedrept ce se intampla.Nu imi place pozittia de cal de batatie pentru toti facutii si nefacutii occidentului , atata tot .Si ma mai enerveaza ipocrizia .

      Ștergere
  2. Eu nu stiu despre chestia asta mai recenta cu caii, insa am remarcat ca reprezentantii MAE din Norvegia si din Franta au luat atitudine publica corespunzatoare, inclusiv in presa si prin scrisori oficiale, impotriva discriminarii impotriva cetatenilor romani, inclusiv de etnie rroma, in decursul anului trecut.

    Am citit si cateva din comentariile de sub articolul din tabloidul de mai sus si majoritatea sunt anti-UE, nu anti-Romania, pt ca de fapt asta e "povestea" de interes principal mediatic in UK in clipa asta, relatia UK cu UE, nu direct cu Romania, decat tangential cu Ro ca fiind ultimul membru primit in UE, dar cu "degetul acuzator" principal din articol si comentarii indreptat mai mult catre dezavantajele de a fi membru UE pt UK. Campania aia precedenta referitoare la imigratia romanilor pt joburi in UK a fost deja trecuta in plan secundar. Asta e viteza mass-mediei si a curiozitatii publice principale "ale zilei" care poate fi influentata de povestile din presa...desigur, ideal ar fi ca numele Romania sa nu fie mentionat atat de des in presa UK (si internationala) cat a fost in ultima vreme, chiar cu dezavantajul ca toata lumea sa uite total de Romania, (daca nu se poate replica cat de cat cu succes, cum a fost in camapnia precedenta), dar asta e situatia momentana...nu ai ce-i face.

    In orice caz, Ro a fost mentionata de cateva ori si cu asociatii pozitive in decursul ultimului an in presa UK, insa asta are dezavantajul ca tot atrage atentia, si pot iesi la iveala si chestii neplacute in coada celor placute, de aia per total eu mi-am zis ca mai bine pare a fi ca o tara sa nu fie mentionata de loc in mass-media internationala decat sa se caute prea multe ocazii de mentiune favorabila...pur si simplu sa fie data uitarii e mai bine decat valuri din astea care enerveaza pe toti, poate doar cu cate o mentiune referitoare la turism sau la ceva cultural o data- max de 2 ori pe an, cand vin sarbatorile sau vacantele, sau ceva de genul asta, in nici un caz in februarie cand mai toata lumea din emisfera nordica e obosita si iritata.

    Insa chestiile astea sunt probabil stiute de MAE, dar eu mi-as dori sa se redreseze si functionalitatea ICR-ului (Inst cultural roman care face promo cultura Ro in starinatate), pt ca impresia mea (superficiala, de cititor-surfer oarecare pe net) a fost ca ICR a functionat la nivel de dezastru/catastrofa/monument de incompetenta cati ani a fost Patapievici director acolo, (plus echipa lui centrala), si habar nu am daca au inceput sa se iveasca ceva semne de imbunatatire de cand s-a mai schimbat "leadership-ul" acolo, dar vad acum de pe site ca pare a fi ceva mai OK pe anumite domenii si in anumite tari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In privinta Norvegiei nu stiu, nu ma bag, aii tu esti sef, treaba ta.In privinta M.Britanii sau Frantei, stiu si ma bag .Problema e ca atat in cazul Frantei cat si in cazul M.Britanii e vorba de o politica extrem de imbecila de fapt.E vorba doar de politica iar oamenii(francezi, britanici) nu fac decat sa raspunda unor manipulari ordinare puse la cale de politrucii lor si de media evident .
      Nu fac parte nici din categoria romanilor care cred ca noi suntem cei mai frumosi si cei mai destepti dar nici din categoria celor care spun -Romania , tara de kkt.M-am plictisit si saturat sa avem niste pampalai muti, surzi si chiori prin MAE.

      Ștergere
    2. Acum ca am vazut si eu ca amabasadorul Romaniei in UK abia poate ingaima 2 cuvinte in lb engleza, cred ca m-ai convins si pe mine ! Oricum, bine ca s-a rezolvat cu caii. Ha ! Ha ! Pe CNN a zis ca in Norvegia, cu tot protectionismul lor feroce in legatura cu importul de carne, 60 % din carnea din semiprepratele de lasagna din supermarketuri e contaminata cu carne de cal indopat cu fenilbutazona, (care nu vine din Romania, vine din toate tarile care exporta carne de cal, corect etichetata ca atare, cum a fost si cea din Romania care ajunsese prin UK sau Franta, insa care dupa export ajunge pe mana altora care o amesteca cu carnea de vaca si pune eticheta de vaca pe ea, iar importatorii si cei care manufactureaza diverse produse din acea carne pur si simplu nici nu verifica absolut de loc calitatea carnii respective si doar o dau mai departe cf naiba stie ce contracte or fi avut ei de mai de dinainte...adica e neglijenta masiva si la nivel de tara importatoare si companii care manufactureaza produse alimentare pt tara respectiva...pt ca orice fabrica de alimente ar trebui sa aibe teoretic si un mecanism asa de testat macar din cand in cand asa o data la 3 luni ce naiba pune in lasagna respectiva sau in raft la supermarket, ca nu e vorba numai de fenilbutazona, poate sa fie si alte substante necorespunzatoare, trebuie testat si la compozitie, inainte sa-i dai drumul pe piata...dar uite ca efectiv nu-si face nimeni treaba !)

      Ștergere
    3. Eeeh engleza amabsadorului ca engleza ambasadorului, nici cei am Marii britanii in Romania nu vorbeste limba romana .Omul incearca, evident dar abia daca leaga doua fraze.Hai sa zicem ca engleza e limba universala si ar fi trebuit s-ao stie (si o stie omul dar nu fluent).Eu nu vreau profesori de engleza la amasada Marii britanii, vreau diplimat care stie sa reprezinta Romania in toate problemele.
      In privinta comertului sa fim seriosi, se fac atatea magarii pentru bani incat e bine sa-ti feresti fundul daca poti, singurel.Si nu poti asa ca ori te risti iti faci papa singur

      Ștergere
  3. "Fereste-ma, Doamne, de prieteni, caci de dusmani ma pot feri si singur."

    RăspundețiȘtergere