duminică, 3 noiembrie 2013

De unde stie operatorul de telefonie mobila cand ti s-au nascut neamurile ?

A fost ziua mea si cea mai mare surpriza am primit-o de la operatorul de telefonie mobila la care nu sunt abonata. Nu sunt abonata . E abonat cineva din familie, cu doua abonamente, ambele pe numele acelei persoane care nu are nici aceaisi adresa cu mine, nici acelasi nume cu mine . Unul din abonamente este cu     adevarat la mine dar marea intrebare a fost de unde a stiut operatorul ca abonamentul acela e la mine( nu, nu il platesc eu) , de unde a stiut data mea de nastere ca sa ma cadoriseasca si de unde a stiut ca folosesc un Blackberry pentru ca in mesajul primit de la  ei, de ziua mea , imi ofereau cu aceasta ocazie 20 E ca sa-mi iau un nou blackberry . Cred ca exista totusi niste clauze in contract iar intr-o tara libera cetatenii ei trebuie sa se bucure de toate libertatile prevazute de Constitutie. Astept un raspuns oficial de la operatorul de telefonie care pare a incalca articolul 28 din Constitutie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu