vineri, 17 iunie 2011

Mizerii la superoferta

Rau trebuie sa mai stea unii la capitolul incasari din publicitate dar si mai rau stau magazinele care sunt imbacsite de pitipoance cu mintea lipsa.Pe site-ul money.ro (al lui Money Channel) un articol publicitar despre superofertele magazinelor online .Si bla bla despre cat de variata e oferta de zdrente ce reduceri , ce chilipir, ce noroc pe noi ca exista magazinele respective .Ma roade curiozitatea si intru pe site-ul magazinului Kurtmann.la sectiunea pantaloni prima oferta de nerefuzat , cu poza prevazuta cu zoom, o pereche de nadragi bej de la Zara, 98la suta bumbac , 2la suta elastan si pret rezon .Dai zoom sa vezi detalii si intre picioarele celei care purta "minunatia" de pantaloni o gaura vizibila , semn ca erau deja descusuti.Ei si atunci inteleg oferta Kurtamnn-vand produse gata rupte si pentru lipseste niste ata mai scadem si pretul.Pitiponci si pitipoance -nu ratati oferta .Pentru  verificari accesati www.kurtmann.ro sectiunea pantaloni (bej, rupti marca Zara)

3 comentarii:

  1. Ciudata modă , dar şi mai ciudaţi consumatorii de oferte care cumpără de fapt etichete .
    Bietul român consumator de orice , nu contează , dacă-i la ofertă ! căci despre respectul faţă de client nu mai încape vorbă .

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sorin, cu toate empatia mea cred ca domnia si prostia trebuie sa fie platite iar de astia care vaneaza tot felul de etichete pentru a ei nu stiu daca valoareza ceva decat au etichete atarnate , nici macar nu imi e mila cand sunt exploatati

    RăspundețiȘtergere
  3. Eeee, asta-i culmea tupeului.Ete cine isi face reclama la mine pe blog.Kurtmann?!!!Pai de ce si cum sa-l scot?

    RăspundețiȘtergere