miercuri, 14 octombrie 2015

Je voudrais vous presenter Sisi cum ar zice francezul

M-a ales o pisicuta. M-a gasit in timp ce statea  pe marginea unei sosele, abandonata, cel mai probabi,l de cei in casa carora s-a nascut. Am vazut-o din masina si poate n-as fi oprit daca nu as fi stiut ca in zona respectiva e si o haita de caini fara stapan. Statea ghemuita, cu labutele in san ca o babuta zgribulita, sub ploaia de toamna si astepta. Pe mine ma astepta caci si eu o asteptam pe ea de ceva timp. Pusesem ochii pe alt pisoi dar mi l-a cerut nepoata mea si sa-mi spuna cineva care are nepoti ca poate sa-i refuze. Asa ca la mine a ajuns Sisi. E cea mai cumintica si plina de dragoste pisicuta din cate am vazut eu, alaturi de Bitza. Bitza e motanul adolescentei mele cu care am invatat pentru facultate si care atunci cand considera ca e suficient se aseza cu fundul pe cartile mele si imi dadea cu labuta peste pix. Sisi e acum cu mine, la calculator. Incearca sa urmareasca firul povestirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu