miercuri, 28 octombrie 2015

Sa cobori din tren cand trenul merge

Stateam si ma gandeam zilele trecute cum e viata asta .Cei care au asemanat-o cu o gara nu au gresit deloc. Vin trenuri, in unele te urci si ajungi intr-o destinatie pe care nu ti-ai dorit-o sau care nu iti place si nu te satisface, pe altele le ignori si afli mai mtarziu ca daca ai fi avut inspiratia sau inteligenta de a te lasa purtat de trenuri, nu le-ai fi ratat pe cele mai importante. Acum 10 ani am participat la un concurs de scriere  scenarii si am fost pana si eu uimita de laudele pe care le-am primit . S-a stabilit atunci -esti a noastra . Atunci nu stiam cine e sau cat de mare e compania in cauza asa ca am fost multumita ca am castigat concursul si mi-am vazut de prima dragoste-radioul. Acum stiu si mai stiu si ca a fost unul din cele mai importante trenuri in care am urcat ca sa cobor din mers. Un altul a fost o bursa la Londra iar un altul...dar ce sa mai trec in revista toate trenurile din care am coborat in fuga ca sa urc intr-un marfar prafuit care nu stiu cum face, dar trece mereu si mereu prin aceleasi locuri si nu opreste iar mie a inceput sa-mi fie teama sa mai sar din trenul aflat in mers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu