vineri, 21 septembrie 2012

Cine-o fi, cine-o fi?

Mi-a trecut asa, prin cap, ca mascarada asta de la Oltchim nu este chiar straina presedintelui impus. Ca are sau nu are Diaconescu bani sa cumpere , habar nu am.Inclin sa cred insa ca e o cacialma pusa la punct in cele mai mici amanunte si ca in final, ca de fiecare data, va pierde tot restul oamenilor care mai sunt inca in Romania si care inca mai platesc taxe si impozite ca sa aibe unii cu ce sa se imbuibe .Ramane de vazut,  insa am sentimentul ca in spatele otv-istului mai e cineva.Cineva care nu-si permite de dea drumul puterii din mana .Cineva care nu si-a terminat inca opera de distrugere definitiva a Romaniei.Sigur, sunt multi care o sa considere ca nu e chiar asa.Nu-i nimic, nici nu doresc sa am dreptate .Timpul o va demonstra .Mi se pare insa cinismul nemasurat , avand in vedere impactul social al disparitiei Oltchim.Populatia din doua judete, Arges(mai putin gratie francezilor) si Valcea .
Dar, sigur , cei care-l divinizeaza pe impus il divinizeaza fara argumente .E un fel de orbire din care mintea lor refuza sa iasa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu