duminică, 30 septembrie 2012

Viitor de Romania

Am trecut in graba peste stirea aia cu , nici nu stiu cum sa-i spun ca nu sunt atat de tampita sa cred ca e partidul lui peste , cu adunatura aia de oportunisti falsi de la Alianta pentru Romania dreapta . Ce denumire pompoasa.Toti au inventat tot felul de denumiri pentru a-i face pe romanii mult prea creduli sa creada in mincinile lor.Ziceam ca m-am uitat la ei si m-am infiorat de-a dreptul .O gramada de tineri ,fara prea multa cultura, educatie dar cu un pronuntat apetit pentru parvenire .O gramada de tineri a caror valoare personala era mult inferioara hainelor pe care le purtau si m-am infiorat.In politica romaneasca par a se perpetua la nesfarsit prostia, marlania, hotia si agresivitatea. Sigur, aceast organ la PDL numit Alianta pentru Romania dreapta (mama , mama)  trebuia sa-i semene cumva monstrului din care se trage dar sa intre atat de multi tineri in politica si niciunul pentru vreun crez mareti ci doar din dorinta de parvenire si capatuire pe spinarea celorlati, mi se pare trist si chiar ar trebui rasturnata clasa politica cu totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu