miercuri, 26 septembrie 2012

O pendula opera de arta

Am avut ocazia, zilele trecute, sa vad o pendula de podea din 1875 marca J.G Baer facuta  in tara ceasurilor , Elvetia .Era perfect functionala si o adevarata opera de arta atat in ceea ce priveste exteriorul cat  si mecanismul ei .As fi cumparat-o pe loc , avand in vedere ca pretul era extraordinar insa chiar nu am banii necesari.Proprietarul ei, cu durere in suflet, e nevoit sa o vanda asa ca m-am gandit sa fac doua lucruri dintr-odata.Sa scriu pentru cei care si-ar dori o astfel de minunatie caci sunt sigura ca cei care apreciaza arta si-ar dori o astfel de pendula la un astfel de pret(3900 de euro negociabil) si eventual sa-l ajut si pe cel care avea ochii in lacrimi cand mi-a spus ca e nevoit sa o vanda .
Adresa de email a proprietarului pendulei - daniel71sto@yahoo.com, numele lui Daniel Stoica .I-am facut si niste poze , nu sunt prea reusite dar se pot trage concluziile .

2 comentarii:

  1. Mie, sincer, nu prea mi-ar place sa primesc aceasta pendula cadiu de ziua mea, (duminica), ci as prefera un ceas de buzunar, cum are dl iepuras din Alice in tara minunilor !

    Te invit la o leapsa care se poate prelua de pe blogul meu, just for fun & entertainment, de ziua mea !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rudolph, mie mi-ar placea sa o primesc in dar de ziua mea.Un ceas de buzunar...hmmmm .E o idee si asta .La multi ani !

    RăspundețiȘtergere