luni, 21 ianuarie 2013

Doriti peste cu mercur sau friptura la imprimanta?

Suna promitator, nu-i asa?In timp ce unii ne avertizeaza ca expresia;"nicio masa fara peste" a devenit extrem de periculoasa pentru ca pestele oceanic, din rauri etc  e imbuibat cu mercur iar cel provenit din acvacultura e hranit cu hormoni de crestere, altii tocmai ce sustin ca pot produce carne cruda artificiala prin intermediul unei imprimante 3Dbio .Mi-a placut denumirea la nebunie.Carne artificiala dar produsa de o imprimanta bio.Ei, ce alegeti ?Peste cu mercur sau ...o bucatica de fripturica artificialo-bio?

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. hehe chiar ma gandeam ce afacere buna am facut eu acum cativa ani cand mi-am cumparat un peticel de pamant.Pana nu le-0 veni idea ca nu ar mai trebui sa avem fiecare gradina lui cu rosii cred ca m-as putea apuca de cultivat diverse.Dar stii cum e, ce bucurie sa am daca vad in jurul meu numai mostruozitati?!

      Ștergere
    2. Monstruozitati( nu ma pot abtine, halesc mereu cate o litera)

      Ștergere
  2. foarte bine ai facut. daca mai poti, mai ia. cei care vor avea putin pamant vor supravietui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai am cum dar sa stii, te invit de pe acum la o salata de rosii din rosiile pe care le voi planta eu :)

      Ștergere
  3. Eu aleg friptura la imprimanta pt ca tocmai am citit ca mercurul e deosebit de toxic, efectiv pe mai multe organe importante + mult mai rapid decat vreun risc genetic mai subtil de la friptura + chiar cred ca friptura la imprimanta poate avea risc mai mic si de boala vacii nebune ! Deci la mine alegerea e precis friptura 3-D !

    Zau, nu am mai mancat o friptura de nu stiu cand, posibil peste 8 luni, nu numai pt ca e scumpa, dar mi-e si lene sa mi-o fac singur + la supermarket efectiv nu ma tenteaza ce fel de bucati vad pe acolo, nici chiar la o macelerie propriu-zisa cica fondata in anul 1880 sau ceva de genul asta din oras nu e mai breaza, pur si simplu nu vezi ceva care sa te indemne sa o cumperi ca mancare, chiar probabil ca arata ca si cum ar fi fost scoasa la o imprimanta 3D cu grafica facut de cineva lipsit total de creativitate, desi e total naturala de la taran norvegian adevarat pt ca aici ei sunt ff protectionisti cu carnea, nu e voie sa vii cu ea din alte parti, plus trebuie probabil si inspectata si transata cf stas, nu are voie probabil sa arate asa mai natural si salbatec, doar unii pensionari care locuiesc langa granita cu Suedia mai fac mic trafic de frontiera la negru si vin cu niste halci de carne poate mai estetice de acolo in sacose pt ca in Suedia e mai ieftina plus si mai variata, am citit in presa serioasa de scandaluri criminale ca se fac chiar excursii organizate cu autocarul pt asa ceva + la restaurant e si aia de calitate cam slaba, asa ca in ultima vreme, chiar daca ma duc destul de rar la restaurant, oricum nu comand friptura.

    Cand a venit mama aici in vizita anul trecut era sa aiba un soc, a crezut ca se intamplase sa calatoreasca in timp la vremea RSR ! Chiar a refuzat sa intre a 2-a oara in supermarket, nici nu a mai dorit sa intre nici in macelarie cand a vazut prin geam cum arata galantarul acolo ! Tata mai voia si el o chifla sau un lapte din cand in cand, plus ca el e mai curajos din fire, asa ca se mai incumeta sa intre in supermarket din cand in cand ! Chiar incepuse sa-i placa la un moment dat, ca zicea ca se simte mai ca in tinerete ! Numai ca atunci cand au plecat i-am vazut ce mila le-a fost de mine, tata mi-a zs chiar "sa fii tare" ! De parca ma lasa asa undeva abandonat fara mancare, in desert !

    Zau, dar mie nu de mancare mi-e, adica nu m-a interesat asa mancarea ff in prim plan, dar inteleg ca pt ei, care au apucat ingrijorari in legatura cu asta mai ales dupa ce ma nascusem eu in 1980, cred ca manacarea a ramas ceva destul de important, desi nici ei nu sunt niste cine stie ce gurmanzi, dar totusi vor si ei sa vada macar 2-3 soiuri de mere, niste legume asa mai variate, sa aiba si ei de unde sa aleaga o bucata de carne mai interesanta, etc, asa din timp in timp. Plus ca au mai calatorit si ei, adica au vazut cum poate arata si in Romania dar chiar si in alte supermarketuri si mai si decat din Romania, si efectiv ce e in NOrvegia nici nu poate fi descris asa la nivel de UE. Sincer cred ca si in Rep Moldova sau Ucraina azi e o abundenta si varietate de mancare de nivel de supermarket masiv SUA fata de alimentarele din Norvegia ! Dar aici e voie sa pescuiesti si sa vanezi si sa culegi ciuperci si raci si singur de unde vrei, pt ca natura si resursele ei sunt chiar legislativ considerate ale tuturor, a intregului popor, nu e voie sa ai paduri sau bucati de plaja private, sau daca ai o ff mica portiune de teren cu bogatie naturala de orice anume, trebuie sa lasi pe oricine sa vina sa-ti pescuiasca din bucata ta de padure sau lacul tau, etc...desi sincer sa fiu cred ca maj norvegienilor din ziua de azi prefera sa se duca in voiaj si sa petreaca cat mai mult timp in Spania si sa mananace pe acolo decat sa se chinuie ei cu vanatul si pescuitul acasa la ei, (desi exista unii entuziasti, se gasesc arme de vanatoare in numere masive in randul populatiei generale, etc).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avand in vedere ca nu mananc carne nici pe mine nu ma afecteaza prea tare dar ma gandesc ca nu sunt singura pe lume plus ca familia mea e destul de carnivora.In privinta mancarii trebuie sa recunosc , nu imi fac mari probleme pentru ca nu traiesc pentru ea.Manac si eu ca nu pot sa fiu perpetum mobile dar nu sunt deloc gurmanda.

      Ștergere