joi, 24 ianuarie 2013

Egalitatea intre sexe si pretul la coafor

Feminismul nu mi se pare o idee grozava si nici macar constructiva .Egalitatea de sanse mi se pare o idee absolut geniala .Daca poti trebuie sa ai si sansa de a arata ca poti .De la a ti se interzice niste drepturi si pana la a plati acelasi pret la coafor indiferent de sex mi se pare insa ca e o cale nu lunga ci intortocheata si absurda.Ca sa promoveze egalitatea intre sexe, Danemarca a luat o decizie care mi se pare naucitoare.Pretul la coafor trebuie sa fie egal indiferent de sex.Pai credeti ca femeile se simteau discriminate pentru ca plateau mai mult la coafor decat barbatii?Eu tot ma intreb ce fel de oameni conduc lumea si mai ales inspre ce o conduc .

6 comentarii:

  1. mi se pare o modalitate foarte "justificata" de a face niste bani in plus. pt femei e undeva spre 50 de euro, pt barbati era 15. asta inseamna 35 de euro in plus la fiecare tuns. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord dar asta puteau sa faca saloanele de coafura sau frizeriile dupa caz si nu sa fie impus prin lege.Preturile sunt reglate de prestator nu de guvern prin legi aiuristice .

      Ștergere
  2. Asta chiar e tare. Se poate da o lege care sa oblige femeile sa schimbe roata la masina in mod egal cu barbatii. Insa nu stiu cum ar putea obliga barbatii sa nasca in mod egal cu femeile. Cine stie, poate ca va fi o noua sursa de venit la buget, provenita din incasarea amenzilor de la barbatii care vor refuza respectarea legii. :)
    Eu continui intrebarea ta: daca asemenea oameni conduc lumea, mai e de mirare ca lumea se afla in criza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asta ma intreb si eu.Cine sunt aia care considera ca au drept de viata si de moarte asupra noastra si mai ales ce calitati au pentru a ocupa astfel de pozitii.

      Ștergere
  3. E ceva tipic cultural scandinav, nu ai ce sa faci in legatura cu asta, nici de ce sa te sperii ca s-ar putea intampla si in alte parti, cultura scandinava chiar aia de nivel destul de larg popular acceptat, e total de nivel SF (care pe alocuri poate parea, in anumite cazuri, chiar horror de tip orwellian in anumite situatii, iar in altele de nivel de Alien, nu neaparat dragalas asa ca ET) in comparatie cu culturile din UE de vest sau de est sau de sud.

    Ma rog, am exagerat in legatura cu Alien sau Orwell...dar zau daca nu am avut acest fel de senzatii uneori, dar si eu sunt mai sensibil impresionabil !

    RăspundețiȘtergere