joi, 26 septembrie 2013

Adevarul nu e numai relativ , este si nedorit

Sunt multi cei care ar vrea sa afle adevarul, indiferent cum ar arata el si indiferent din ce domeniu? Oh, nu, nici vorba.Majoritatea are o conceptie personala si daca indraznesti sa spui ca adevarul nu e ala, te-ai incarcat cu multe, multe rele. Am gasit ditamai oracaiala pe un site francez care apara ...drepturile animalelor cum ca dupa ce am fost noi toti, romanii adica, toti tigani, toti hoti, toti cersetori acum suntem cu totii si asasini. Am incercat in naivitatea mea ( cred ca oamenii cu ceva minte in cap isi rezolva orice problema prin discutii si prin incercarea de a cunoaste adevarul) sa le spun politicos ca lucrurile nu stau chiar asa . Pfffff, atata mi-a trebuit caci un val de ura si de invective s-au abatut asupra mea , cum indraznesc eu sa-mi apar tara ( asta a fost intr-adevar o intrebare idioata), ca romanii au cersit bani la CEE inca din 1980 (ce idiotenie !) ca sa rezolve problema cainilor fara stapan si iata acum ce fac asasinii nenorociti.Sigur, francezii astia nu au avut ce comenta si s-au autoblamat cand o lege similara a fost adoptata in tara lor caci interesele erau aletele atunci. Unii atatatori erau , in mod evident, romani dar nici francezii nu erau cu nimic mai civilizati sau mai educati din moment ce fara sa vada ca tocmai spusesem ca eu, spre deosebire de atatatori, am adoptat 6 caini maidanezi si 6 pisici pe care le ingrijesc la mine acasa , nu ies nicioadata hai hui pe strada, mi-au trantit propria prostie si agresivitate fix in brate . Asa ca , daca va mai apuca cheful sa credeti ca romanii sunt cei mai nenorociti oameni de pe planeta incercati sa gustati si altceva.S-ar putea sa reconsiderati totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu