vineri, 23 aprilie 2010

Impozitul portocaliu pe patrunjel si prostia omeneasca

Guvernantii astia nu contenesc prin a produce sila,indignare si culmea,chiar uimire .
Uimire pentru ca tot nu imi vine sa cred ca in fotoliile de premier si ministri stau niste bipezi(nu ii pot numi oameni) atat de prosti.Si daca sunt atat de prosti si urasc atat de mult atat tara cat si oameni care o populeaza se pune intrebarea cat de prosti au fost cei care au pus stampila pe ei?Si te trec fiorii cand te gandesti cati prosti(iertata sa-mi fie violenta dar nu mai pot) pe metru patrat exista.A avut nevoie sa fac o fisa medicala si m-am dus la o clinica privata, evident de sila celor de la stat .Tocmai auzisem ce le-a mai trecut acestor puslamale portocalii prin cap.Sa-I oblige pe tarani sa isi ia case de marcat ca sa plateasca impozit pe legatura de patrunjel.Au terminat cu jegmaneala marilor lanturi alimentare care e hotie pe fata ,au terminat cu hotia bancilor, au terminat cu hotia din sistemul energetic si ramasesera netaxati taranii .Si tot gandindu-ma ca niste imbecili pot sa distruga in cateva luni o natie intreaga plus resursele unei tari ,am ajuns la clinica respectiva.Se numeste Natisan .Aglomeratie,se completau fise medicale pe banda rulanta,pentru premise,pentru angajari, pentru orice.Pret pe fisa 65 Ron .La negru caci nimeni nu dadea nicio chitanta.Nu exista nicio casa de marcat,nu exista bonuri,nu exista nimic altceva decat bani.As fi foarte curioasa sa stiu cati dintre dvs ati primit bon in urma unei vizite la un cabinet medical privat?Caci eu recunosc.Nu am fost in ultimii 12 ani in vreo unitate de stat pentru ca ma ingrozesc si am primit bon pentru banii dati doar de la un cabinet stomatologic (pentru fiecare leu pe care l-a incasat doamna doctor Elena Popescu a emis si  bon) de la clinica din Bucuresti (singura care mi-a dat bon) si cam atat.De la radiologie nu, de la alte clinici stomatologice nu, de la ecograf nu ,de niecaieri.Unde naiba sunt inspectorii de la FISC?Si de nu incep prin a face curatenie in ceea ce exista deja si abia dupa ce au epuizat marii tunari sa le impoziteze si taranilor legatura de patrunjel .Eu tot nu pot sa inteleg cat de prost poti sa fii ca sa alegi altfel de criminali?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu