luni, 12 aprilie 2010

Marimea nu se sfieste sa mearga alaturi de putinatate,mediocritatea se tine deoparte

Ma intreb de multa vreme de ce unii medici, pentru ca nu toti au aceleasi apucaturi, neaga cu indarjire actiunea binefacatoare a plantelor, a lumii pe care ne-a lasat-o Dumnezeu sa ne folosim de ea inspre binele si fericirea noastra,cu toate cu unii mai traiesc cu iluzia ca Pamantul si ce exist ape suprafata lui poate intra in stapanirea cuiva.Ca Pamantul si tot ce il imbogateste poate deveni proprietatea cuiva .Si culmea ,din cauza acestei intelegeri gresite,din cauza arogantei nemasurate a unor oameni, altii mor .Tatal meu are diabet.de multa vreme insa in ultmii doi trei ani glicemia a luat-o razna cu toate medicamentele si un oarecare regim.Medicul lui i-a spus  in urma cu vreo 6 luni ca nu se mai poate si ca trebuie sa treaca pe insulina.In urma unei sedinte in familie am decis sa nu se intample acest lucru sis a incercam alaturi de medicatia alopata si un antidiabetic vegetal.Ma fascineaza lumea plantelor mai ales ca eu insami am scapat de o veruca seboreica pe care toti medicii doreau sa o arda cu o simpla crema de galbenele facuta de un apicultor din judetul Valcea.Crema care nu continea nimic altceva decat miere,ceara de albina si galbenele.Nu mai e nimic pe locul in care se intindea veruca.Medicul diabetolog al tatalui meu a sarit ca ars cand a auzit ca dorim si o medicatie naturista .A proferat tot felul de mizerii la adresa plantelor,a tinut sa-I spuna ca sunt numai prostii si ca cei care se ocupa cu atata migala si atata dragoste de plantele lasate de Dumnezeu nu sunt decat niste sarlatani care inseala lumea.Si a tinut sa il conditioneze pe tata .Ori face insulina ori da semnatura ca refuza insulin ape propria raspundere .Adica , medical nu era interesat sa colaboreze cu pacientul poate si din nestiinta insa dorea cu orice prêt sa scape de raspundere .Tata avea in urma cu 5 luni o glicemie de 380 .Am decis impreuna sa apelam si la medicatia naturista si dup ace am studiat cateva lucrari ale profesorului Ovidiu Bojor am luat decizia de a folosi insulina vegetala,fara contraindicatii si fara reactii adverse bazata pe castravete amar.La doua lini dupa inceperea tratamentului tata a repetat analizele si glicemia ajunsese la 160.Vi se pare putin?E foarte mult avand in vedere ca de mai bine de trei ani cu toata medicamentele tatei nu ii mai scazuse glicemia ci dimpotriva .Asadar, dincolo de aspectele financiare ale industriei farmaceutice medicii ar trenui sa aiba grija de sanatatea celor in slujba carora pretend ca se pun .Eu sunt sigura ca pentru fiecare boala Dumnezeu ne-a lasat si leac caci altfel de ce si-ar fi sacrificat propriul fiu pentru noi?

6 comentarii:

  1. Din pacate exista multi oameni care au "ochelari de cal", care au impresia ca au trait, au vazut de toate si detin adevarul absolut. Pacat ca de multe ori atitudinea asta obtuza a lor afecteaza si persoanele din jur dar bine ca sunt oameni care ii infrunta atunciu cand e cazul. Sanatate tatalui tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu trebuie sa ti multumesc din suflet pentru acest articol pentru ca ,dupa ce l am citit m am hotarat sa incerc sa ma interesez de efectul binefacator al plantelor si produselor integral naturale,daca ai si recomandari le ascult cu mare placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Darias, o sa-ti trimit tot ce am experimentat eu pentru ca din pacate am mai avut diverse chestii pe care mi le-am tratat cu rabdare dar fara reactii adverse.Si acum sunt in timpul unei tratament naturist pentru o inflamare a nervului sciatic .fac cura de grau incoltit,extraordinara pentru revigoararea intregului organism si pentru detoxifiere, miere si drojdie de bere, gimnastica, ceai de coada calului si comprese cu faina de mustar si hrean.Sunt pe drumul cel bun.Eu m-am lamurit ca orice boala trebuie luata ca un intreg si nu separat,omul trebuie privit ca un intreg ,corp ,minte si spirit sau suflet si nicidecum pe parti componente.Cu drag spun tot ce am experimentat eu si prietenii sau familia meam

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu inteleg aroganta medicilor cand este vorba de tratamente naturiste!
    Si eu sunt pentru tratamente naturiste,stiind ca ele sunt cele mai apropiate de natura umana si fara efecte adverse.
    Ii doresc tatalui tau insanatosire grabnica,iar tie o zi cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aoleu,in urma acestui articol mi-a umplut Google pagina cu reclama la medicatie pentru diabet.Medicamentul despre care vorbeam se numeste Momordica cu specificatia ca la fel de eficient este si Insuveg al dl profesor Ovidiu Bojor .Eu atat am de spus despre asta .cat despre reclama Google,nu ma bag nu stiu despre ce tot trancaneste aici

    RăspundețiȘtergere